پنج شنبه , آبان ۲۳ ۱۳۹۸
خانه / سئو (SEO) و بهینه سازی سایت / بهترین روش های سئو و بهینه سازی سایت برای رسیدن به صدر نتایج موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۹
بهترین روش های سئو و بهینه سازی سایت برای رسیدن به صدر نتایج موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۹
بهترین روش های سئو و بهینه سازی سایت برای رسیدن به صدر نتایج موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۹

بهترین روش های سئو و بهینه سازی سایت برای رسیدن به صدر نتایج موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۹

بهترین روش های سئو و بهینه سازی سایت برای رسیدن به صدر یا ماندن در صدر نتایج موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۹

مقدمه

در این مقاله از سری مقالات آموزش بهینه سازی سایت قصد دارم روشهایی را برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو بیان کنم با ادامه این مقاله همراه من باشید.

 تحقیقات نشان می دهند که در حال حاضر در حدود ۱٫۷ میلیارد وب سایت یا وبلاگ در سرتاسر وب وجود دارد که اهداف بسیاری از آنها که می توانند معرف کسب و کاری در دنیای واقعی باشند با یکدیگر مشترک هستند. این هدف که بر مبنای مدل کسب و کار و مدل درآمدی این شرکت ها بنا شده است می تواند یافتن مشتریان و تعامل با آنها باشد..

حال این سوال مطرح می شود که هدف کسب وکار شما که وب سایتتان را بر آن بنا نهاده اید نیز همین است؟

اینکه حس کنجکاوی شما باعث شده که این مقاله را مطالعه کنید نشان می دهد که شما برای یافتن مشتریان جدید و ارزش آفرینی برای مشتریان فعلی ارزش قائل هستید و از طرفی آماده اید تا برای رسیدن به اوج و رقابتی سالم با دیگر کسب و کار های صنعت خودتان وارد کارزار دنیای موتورهای جستجو شوید.

کسب و کار های مختلف هزینه های زیادی به خاطر رقابت در دنیای واقعی و اینترنتی پرداخت می کنند تا بتوانند سهم خودشان از بازار را ارتقا دهند. عملا کسب و کار هایی که دنیای اینترنت را جدی نگیرند نمی توانند محصولات و خدمات خودشان را به خوبی رقبایشان معرفی کنند و شانس یافتن مشتریان برای آنها تا حد زیادی کاهش می یابد.

این مجموعه مقالات را توصیه می کنم مطالعه کنید:

مقالات آموزش بازاریابی اینترنتی و مجازی

وقتی شما وب سایتتان را راه اندازی کنید دو راه برای رسیدن به مشتریان در دنیای اینترنت وجود دارد یکی پرداخت هزینه های تبلیغاتی فراوان به صورت مقطعی است و دیگری استفاده از سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو با هزینه معقول و منطقی برای مدت طولانی.

پیشنهاد من سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هست. اگر شما مدیر سازمان هستید یا مدیر سایت یا وبمستر هستید من به شما توصیه اکید می کنم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. این موارد هر چند ممکن است ساده به نظر برسند اما تاثیر زیادی در بهبود وضعیت سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل خواهند گذاشت. این نکات عبارتند از:

هفت روش برای رسیدن به صدر نتایج گوگل

  1. وب سایتتان را واکنش گرا یا رسپانسیو کنید.

ما مقالات زیادی را در سالهای گذشته در مورد واکنش گرا بودن وب سایتها مشاهده کرده ایم اما با این وجود کسب و کار های زیادی هستند که هنوز این تغییرات را روی وب سایت هایشان اعمال نکرده اند. از آنجایی که کاربران زیادی با موبایل وارد سایت ها می شوند موتورهای جستجو به ویژه گوگل امتیاز خاصی برای واکنش گرا بودن قائل است به طوری که به جرات می توان گفت که سایت هایی که واکنش گرا نیستند در رتبه های اول جستجوها قرار نمی گیرند و تقریبا این سایت ها در صفحه اول قرار نمی گیرند هر چند که سایر موارد بهینه سازی سایت و سئو را رعایت کرده باشند.

اگر سایتی واکنش گرا دارید توصیه می کنم که آن را در Search Console گوگل معرفی کنید تا مطمئن شوید که تمام صفحات سایت شما برای بازشدن در موبایل مشکلی ندارند.

لینک تست موبایل فرندلی بودن: تست کردن

  1. محتوا و محصولات با کیفیت ارائه دهید

همواره این سوال را از خودتان بپرسید که آیا سایت شما در مقایسه با رقبایتان بهترین هست یا نه؟ آیا محصول و محتوای سایت شما از کیفیت بهتری نسبت به رقبا برخوردار هست؟ آیا کاربران لذت بودن در سایت شما را تجربه می کنند؟

اگر این ویژگی ها را ندارید باید تجدید نظری در عملکرد خود داشته باشید و سعی کنید بهترین عملکرد سئو را برای باقی مانده سال ۲۰۱۹ و در سال ۲۰۲۰ داشته باشید.

به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو به کیفیت محتوا و محصول اهمیت زیادی می دهند چون این امر با اعتبار موتورهای جستجو رابطه مستقیم دارد و موتورهای جستجو اعتماد کاربران را فدای کیفیت پایین نمی کنند و به این ترتیب این خود شما هستید که که باعث می شوید که مورد توجه آنها قرار بگیرید یا خیر. همه می دانیم که توجه موتورهای جستجو به ما یعنی رونق کسب و کار ما.

به این نکته توجه کنید که هر چه زودتر به بهینه سازی سایت و سئوی آن بپردازید زودتر به نتیجه می رسید چون با وجود رقبا و هزینه کرد آن ها برای به کارگیری وبمستران، دیر وارد شدن به این عرصه معادل نرسیدن به رتبه خوب نزد موتورهای جستجوست. یادتان باشد که محتوا پادشاه است.

توصیه می کنم: سه ابزار مفید برای تولید محتوا 

  1. محتوای محبوبتان را در اولویت قرار دهید

محتوای محبوب را برای سئو آماده کنید و برای این امر نیاز دارید که صفحاتی که بیشترین تمایل برای بازدید داشته اند را شناسایی کنید. می توانید این کار را با گوگل آنالیتیکز انجام دهید و ترافیک سایتتان را ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که محتوای محبوب و یونیک شما می تواند بهترین استراتژی شما برای گرفتن بک لینک باشد و باید این کار را صفحه به صفحه انجام دهید تا بازخورد خوبی داشته باشید.

توصیه می شود: آموزش تصویری نصب گوگل آنالیتیک برای سایت

  1. محتوایتان را بازتولید کنید

منظور از بازتولید در اینجا این است که غنای آن را افزایش دهید به عنوان مثال محتوای شما ممکن است که فاقد ویدئو باشد حال شما می توانید با تولید ویدئو در مورد محتوایتان آن را باز نشر کنید. محتوای پرطرفدار در هر صورتی محبوب خواهد بود. شاید محتوای شما یک ویدئوی خوب باشد ولی از متن کافی در محتوا برخوردار نباشید در این صورت در بازتولید می توانید متن آن را افزایش دهید. این روشی است که می توانید کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید بدون اینکه توسط الگوریتم های گوگل جریمه شوید. برای گوگل بروزرسانی مطالب از اهمیت بالایی برخوردار است.

توصیه می شود: آموزش بهینه سازی سایت برای سئو: سئوی ویدئو

  1. بر روی کلمات کلیدی تحقیقات کافی انجام دهید.

کلمات کلیدی برای وبمستران از اهمیت خاصی برخورد است به این دلیل که برای موتورهای جستجو اهمیت دارد. تحقیقات بر روی کلمات کلیدی به این معناست که شما می توانید رو کلمات کلیدی خاصی که بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کنند ولی بدست آوردن جایگاه در صفحه اول گوگل برای آن ها راحت تر است. بسیاری از مدیران سایت ها و وبمستران بدون اینکه این آنالیز را انجام دهند شروع به سئو کردن کلمات کلیدی برای سایت می کنند در صورتی که رقیب هوشمند آنها در زمان کمتر به مکان بهتری در جستجوها می رسند و کاربران بیشتری را نیز جذب می کنند.

منظور از کلمات کلید عبارت هایی است که کاربران در جستجوگرهای موتورهای جستجو تایپ می کنند و موتورهای جستجو براساس آن سایت های با محتوای بهتر را در اولویت جستجو خود قرار می دهند و به کاربران نشان می دهند.

نکته ای که باید توجه کنید این است که در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید چون با جریمه الگوریتم های موتورهای جستجو قرار می گیرید.

توصیه می کنم: ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمات کلیدی

  1. از متا دیتای مناسب استفاده کنید

این داده ها در محتوای شما قرار ندارند اما باعث می شوند که موتورهای جستجوگر بهتر محتوای شما را درک کنند و این باعث می شود تا محتوای مناسبی به کابران ارائه دهند. این متا دیتا ها می توانند برچسب عنوان یا برچسب های alt برا تصاویر و توضیحات صفحه شما باشند.

توصیه می شود: متا تگ ها و تاثیر آنها در سئو

  1. محتوایتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

روشهای مختلفی برای جذب کاربران وجود دارد که یکی از مهمترین آنها شبکه اجتماعی است. هر چه ردپای محتوای شما در وب بیشتر باشد محتوای شما بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند. تاثیر مثبتی که این به اشتراک گذاری مطالب دارند این است که شما مستقیما کاربران را به سایت خود هدایت می کنید.

توصیه می کنم: نقش شبکه های اجتماعی در سئو

نویسنده: جلیل معلومات

منبع : http://seojump.blogfa.com

بهتر است این مقالات را هم بخوانیم:

هفت نقطه از بدن آقایان که مورد توجه خانم ها است

اصول استخدام بهترین ها (بخش سوم)

۸ شیوه پدید آوردن سازمانی با آینده پایدار

لباس و تاثیرات آن بر انسان در شرایط مختلف

این مطلب را هم ببینید.

۱۰ اشتباه سئو و بهینه سازی سایت های وبمسترها

۱۰ اشتباه سئو و بهینه سازی سایت های وبمسترها

۱۰ اشتباه سئو و بهینه سازی سایت های وبمسترها بحث سئو و بهینه سازی سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شش =

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.